גלנט: "כל תקיפה מקרבת את החזרת החטופים"

קובי פינקלר No Comments on גלנט: "כל תקיפה מקרבת את החזרת החטופים"

שר הביטחון גלנט בבסיס תל נוף: ״כל תקיפה בעזה מקרבת אותנו לפירוק החמאס והשבת החטופים, כל תקיפה בלבנון מקדמת אותנו בשינוי המצב הביטחוני בגבול הצפון. עדיין לא הפעלנו את כל יכולותינו המיוחדות, חרטומי המטוסים מופנים צפונה״

צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

וידאו: שחר יורמן

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום (ראשון) לבסיס תל נוף של חיל האוויר. השר גלנט עמד על פעילות הטייסות הפועלות בכל זירות המלחמה, וצפה ביכולות המטוסים וכלי הטיס הבלתי מאויישים.

שר הביטחון קיים דיון עם מפקד הבסיס תת-אלוף אריאל דיין ומפקד טייסת 106 סגן אלוף מ׳, ושוחח עם צוותי האוויר והקרקע בטייסת התובלה 118.

שר הביטחון הביע את הערכתו בפני הצוותים על הפעילות ההתקפית המדויקת והקטלנית בעזה, בלבנון ובזירות נוספות. השר גלנט הדגיש כי על חיל האוויר להמשיך ולקדם את מוכנותו לכל תרחיש בזירה הצפונית.

שר הביטחון גלנט אמר בתום הביקור: ״מכאן בבסיס חיל האוויר בתל נוף, אני רוצה להעביר מסר ברור – כל תקיפה של חיל האוויר ברצועת עזה, מקדמת אותנו גם להשגת המטרה וגם להבאתם של החטופים. הלחץ על חמאס עובד, הם במצב מאוד קשה ואנחנו מכים אותם״.

״גם בצפון, המציאות דומה. ככל שנעמיק את ההישג המבצעי כך הסיכוי להגעה למצב שבו לא נאלץ להגיע למלחמה – גובר. אנחנו נמשיך ונעמיק את ההישג המבצעי״.

״ואני אומר מכאן, הסיסמה שראיתי בכניסה לבסיס – 'אין מקום שהוא רחוק מדי', היא סיסמה מאוד נכונה עבור חיל האוויר ועבור מדינת ישראל. אנחנו נפעל בכל גזרה ונבוא חשבון עם כל מי שתקף אותנו, על מנת להבטיח את ביטחוננו ואת קיומנו״.

״ובמילים פשוטות וברורות, עוד לא התחלנו להפעיל את כל היחידות ואת כל היכולות המיוחדות שלנו. יש לנו הרבה מאוד דברים שמוכנים. ההנחייה החד משמעית שהעברתי אל חיל האוויר היא להפנות את חרטומי המטוסים צפונה, ולהיות ערוכים לכל רעה שעלולה להתרחש. אנחנו ערוכים, מוכנים, שומרים על כוננות. יש לנו במי להתגאות, בלוחמים שלנו באוויר, ביבשה, בים, בכל המערכים – יש על מי לסמוך".



0 תגובות